Inga ögon ska lämnas torra.

Den här videon gjorde jag tidigt 2009, när vi bestämde oss för att sälja Min-San.
Den ponnyn var min bästa vän. Och jag kommer aldrig, någonsin träffa någon bättre. Det är svårt för er att fatta, så tänk på en människa. Som jag kunde berätta allt för, som alltid lyssnade, alltid förstod, alltid tröstade. Som jag bråkade med, som jag grät hos. Som jag skrattade med, skrattade åt, grät över, var lycklig över. Som jag gick ut på äventyr med, som jag mötta min rädsla med. Som bar mig genom och över allt. Som jag litade på och älskade. Allt det och mer, finns i den ponnyn.
Nu har han fått det bästa hem han kunde få. Ditte älskar honom och han älskar henne, det syns. Dom passar jätte bra ihop och Ditte, även om du mår dåligt över att jag saknar honom kommer du vänja dig. Han är fortfarande min bästa vän, det är inte ditt fel! Det var ju jag som sålde honom!! Och jag älskar dig också, det vet du väl? Jag kommer också vänja mig.

Här är till er alla, jag tror kärleken lyser igenom även om ni tycker det är töntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0