Lördag, eländet fortsätter.

Idag på morgonen ville jag bara gå under, tills jag satte i mig två ipren! Då gick det bättre.
Idag har vi julstädat så smått :) och jag red Kurre ett superpass! Kändes aasbra, mycket jobb i galoppen. Det behövde han! Mamma tyckte att det såg jätte bra ut :D kan iaf säga att jag inte lutar mig för mycket fram längre, och skänkelläget är på bättringsvägen. Kommer sakna Kurre...

Har bestämt vad jag ska baka! Tycker att julmaten är något av det bästa med julen..
Det blir:
Julstolle (ett sorts fruktbröd)
Julbröd
Fruktbröd
Ischoklad
Knäck
Kola
Lussebullar
Maassaa pepparkakor med kristyr!
Marsipan figurer

Och sen kommer det ju till en del som köttbullar, julskinka, korv och liknande ;) muums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0