Tog nyligen farväl av Agnes och Paulina

Som kom hit en stund och chilla lite. Såg på the bodyguard
också! Jag gillar den filmen...
   Jag tvingade ut dom på en "mysig" promenad i kylan. Påväg hem gick vi förbi stadsskogen och jag sa "här finns det många våldtäktsmän..." vi började skämta om att det skulle komma folk i skogen. Tills Paulina säger "det här är typ precis som i en skräckfilm, här går vi och skämtar om det och så kommer det komma nån". Haha, det ökade pulsen, vi gick väl mer baklänges då tror jag. Agnes den jäveln börja springa och skrika helt plötsligt jag dog lite då...
   Så när vi kom hem var vi ju tvungna att kolla igenom skräckis trailrar :) Pappa har ju fixat On Demand hos oss... Haha nån som sett Black Sheep? Haha så hysteriskt. Hur fan kommer man på nåt sånt? (för er som inte vet är det en film om muterade får som äter människor på en gård). Dom ser liksom inte ens läskiga ut... Det är ju bara helt SICK :D


Kommentarer
Postat av: a

2009-12-28 @ 23:49:42
Postat av: agnes

haha. någon gång ska vi gå in i skogen med lockbete som vi sa ! (a)

det var mys btw !

2009-12-28 @ 23:50:23
URL: http://whereslaura.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha jag kunde se din tomma jacka framför mig... :O jaa ni skulle sett klart på filmen också! xD

2009-12-29 @ 11:29:57
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0