22.33

Hejsan! Oj nu var det längesen jag uppdaterade. Igår fick vi lov och jag tog en väldigt mysig tur med Kurre i vårsolen. Det var så himla mysigt men vägarna var helt översvämmade! På ett ställe hade det bildats en fors tvärsöver vägen, och tänk på att det var mitt mellan två åkrar där det annars inte är vatten alls!

Idag har jag hopptränat för min gamla tränares syster, Hannah. Jätte nyttigt var det, kände att jag fick ut mycket av det. När man tränar själv kan man ju gå in på mycket mer detaljer än vad man kan göra i grupp. Vi tränade som vanligt på låga hinder, men det hela ligger i teknik, lydnad och balans så det kommer sitta på högre höjder när det sitter här. Kan skriva mer ingående om det sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0