Glad Påsk!

Hejsan hoppsan mina kära läsare, idag är det påskafton om jag inte misstar mig? Har ni haft det trevligt?

Jag själv sitter hos min farmor på landet, har nyss firat min pappa som fyller år men mer om det kommer jag skriva på min andra blogg, http://ssurreal.blogg.se ;)

Solen skiner, fåglarna kvittrar, och innan detta blir för klyschigt ska jag säga att våren verkligen börjar sätta sina spår och livet leker! Jag ska snart berätta en hel del roliga saker för er, tro mig, så hold on! Och kolla gärna in min andra blogg också. Har dessutom kanske en frågestund på g..? Vi får se! :)

Har ni några speciella önskemål på vad ni vill läsa om just nu?

Bilden är på mig och min farmors katt för mååånga år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0