Internet, på gott och ont

Det finns så mycket man vågar göra bakom en skärm som man inte vågar göra i verkligheten. Man vågar säga saker man aldrig skulle våga säga till ett ansikte, men det är lätt att säga saker till en skärm när man har en massa tid på sig. Så mycket skit kommer ut via internet. Och all den skiten, ja, är ju inte värt nåt och är inget annat än skit heller. Så vi kan väl börja sluta med sånt?

En bättre del, tack vare datorn har jag hållt kontakten med många jag annars skulle tappat kontakten med. Tack vare hemsidor som Facebook och Bilddagboken, och tack vare min blogg får jag chans att prata med en massa underbara människor som jag inte skulle vetat om annars. Har fått nya vänner och kontakter genom internet, och det är den positiva sidan förutom all kunskap som kan spridas tycker jag.

Eller hur tycker ni? :) Hur har internet påverkat er?

min kära vän som bloggar på http://whereslaura.blogg.se <---- in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0