Torsdagens ridpass

Ni ska få ha denna fina låten i bakgrunden.


Efter en ordentlig framskrittning började jag mitt lilla dressyrpass i ridhuset. Första gången jag red i ridhuset på ett tag, tycker mycket mer om att rida ute! Visst är det lite grejen med ridningen, friheten, luften och allt blir lite mer levande ute?

Red bara på vanligt tredelat och testade remontnosgrimman. Han kändes jättebra tycker jag! Mycket mer nöjd och avslappnad i munnen. Har lite svårt att rida igenom honom, han är fortfarande så stel. Men han går inte och stretar emot uppåt med huvudet det första han gör i alla fall! Han måste bara slappna av ordentligt med underhalsen och jobba mer med ryggen så är det bra :) Red inte så länge, mest i trav kanske.. 40 min? Hade väldigt bråttom hem :P

Men idag ska han få ett riktigt ordentligt pass! Tänkte nog rida ut ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Mujitsu @ bdb

den där låten är så underbar :'3 och sound the bugle är också så skön :'3

2010-04-09 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0