Filmkväll!

Igår öste regnet ner, och hur kan man då spendera dagen bättre än med lite filmer?

Ja, jag är stammis på Hemmakväll hehe... Fick mig ett medlemskort igår! Så för ett bra pris fick jag och min bardomsvän Frida hem lite snacks och 5 filmer! Under dagen (och nu på morgonen) har vi sett:

Becoming Jane (min egen film, den är riktigt mysig men jobbig...)
Pride and Prejudice (den amerikanska versionen med Kiera Knightley, åh så härlig!!)
Atonement (Usch vad den är bra men så himla deprimerande!)
Ace Ventura - When nature calls (för att lätta på stämningen :D)
Hidalgo (ÄLSKAR'T! Nu är jag sugen på att rida :D)

Har en kvar, Wuthering Heights ska jag sätta mig framför snart men kommer dö för den är också så jobbig...
Aldrig mer såhär många jobbiga filmer på en gång! :( Blir så ledsen...
Har ni sett någon och vad tycker ni om dessa filmer? :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker att den brittiska låånga versionen av Pride and prejudice är mycket bättre! Men kan vara för att jag älskar Colin Firth i den rollen, han spelar så himla bra! ;)

2010-08-10 @ 15:16:58
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/
Postat av: vendela

HAHAHHA när ajg va liten älskade jag ace ventura fyfan va jag garva (dom e ju nt ens kul ;O!?) haha jag måste vart konstig! ;D

2010-08-11 @ 00:21:36
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0