Fredag den 13

Igår åkte jag ut till en hage mitt ute i ingenstans med mina kompisar för att grilla och tälta. Väl framme inser vi att vi inte har någon täckning och... det är natten till fredag den 13. Men vi fick inga besök av Jason och nu sitter jag här, levandes hemma i min soffa! Ska fortsätta lyssna på lite grunge och trash, sen ska jag bege mig ut till Kurre. Längtar så efter en uteritt!

Igår gick det kanske inte lika bra som de två tidigare dagarna, han var lite stel i början men tycker att han gick riktigt bra de få varv på volten som jag tog i galopp och sedan blev han mjuk i traven efter det som vanligt. Han behöver värmas upp ordentligt den gamla mannen!

Kommentarer
Postat av: vendela

Kul :D

2010-08-14 @ 09:47:56
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0