Internet tar tiiid.

Jag har med min mitt vackra, guldiga mobila bredband här i Falsterbo. Men av någon anledning tycker den inte om mig längre, vi är mitt uppe i en skiljsmässa där alla diskussioner om vilken himla sida vi ska uppdatera tar 20 år... typ. Nej men alltså det går inte att ladda upp bilder och allting tar 15 gånger längre tid än normalt så ni får nöja er med att vänta på bilder fram tills jag kommer hem igen!

Detta har hänt: Har träffat lite vänner, har ätit goda middagar, klämt i mig wok och bränt mig i solen... Äkta Falsterboanda! Shoppingen sen sist har blivit ett träns till Sekúr, skitsnyggt med bredare nosgrimma som vi ska ha i dressyren. Också en Kingsland t-shirt till mig och en 4kg hink kyllera. Viktigt att kyla benen efter prestationer, om man vill att hästen ska hålla länge! Idag fick vi också med oss ett fint Lami-cell schabrak :)

Showmässigt då... I måndags hann vi se 5-åringarna hoppa, igår såg 5-åringarna igen och 5-åringarna i dressyr. Imponerande hur duktiga dom är! Också kul att se hur olika de är i utvecklingsnivå, både fysiskt och psykiskt. Vissa darrade som asplöv inne på banan men gjorde allt galant med fullt förtroende för ryttaren!
Idag såg vi kvalet till ponny grand prix, Isabelle Karlsson och Donja vann. Såg också en clinic med George Morris, kul, han är ju lite av en legend :) Så var det också Hunting och en massa fina 6-åriga dressyrhästar jag såg. Man blir så taggad på att tävla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0