Klara här!

Hejhopp!
Maja är på Falsterbo och därför uppdaterar jag lite här! Jag heter Klara Hovstadius och jag har två bloggar. Min egna blogg och så har jag svenskponnydressyrbloggen med Amalie Egholm Hebsagaard. Checka in dom!
Jag är en dressyrnörd på 16 år den 15 juli, som har en welshponny kat. D som heter Sörgårns Dino. Han är utbildad FEI dressyr, LB hoppning och lätt fälttävlan. Han är guldbelönad och är 16 år.

Dino delar jag med min syster, men jag ska kanske få hem en ungponny hingst som jag ska rida till Kvalité i höst men det är inget bestämt än.
Jag ska hälsa från Maja att hon har köpt saker på mässan men jag fick inte säga vad som har köpts.
Själv var jag på Falsterbo onsdag- torsdag och köpte Charles Owen Fiona, en Anky van grunsven tröja (båda på bilden nedan) och ett par bruna pikeur byxor. Dock får jag inte använda detta förrens jag fyller år..

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0