Kurre hemma igen

Ska börja med att säga att mina senaste inlägg handlade om att många hade skrivit bara att de "dissar stövlarna stort". Jag har inget problem med att inte alla gillar dom, men har varit med om flera gånger att folk bara ratar framförallt Tretorns stövlar utan större anledning, och tom. snackar skit om folk som har dem det är därför jag undrade om motiven. Därför frågade jag om era anledningar och sedan redogjorde mina åsikter. Hoppas ni förstår.

Igår fick jag hem mitt hjärta till stallet igen i alla fall. Härligt. Han tyckte det var lite kul att träffa kompisarna igen, och så var det svalt och skönt i stallet hemma :) Skodd blev han också. Dagens inte lika roliga händelse var när jag red, tyckte han var tung och stark! Men så går det när man är borta, då får man nästan vänta sig att hästen inte kommer vara lika anpassad efter ens egen ridning längre. Så det är bara att hugga i och hålla ut :) Han verkade annars vara i bra form!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud så härlig bild =)

2010-07-15 @ 14:07:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0