Min dag 2/7

Gick klockan 7 (JISSES! Har som tidigast gått upp 11 annars haha :P) för det kom någon som skulle städa hos oss. Jag sprang ut i stället och sommarjobba lite i trädgården inför Falsterbo. När jag står och klipper i en häck, gissa inte om det är ett GIGANTISKT getingbo där?! Och minst 20 arga getingar börjar virvla runt mig... Hjäälp! Så nu har jag lämnat lite av häcken där haha (a)

Har fortsatt jobba hela dagen, förutom någon timme då jag sov i morgonsolen :) Har handlat lite, snart kommer Adam och kollar på fotboll med mig och sedan ska jag ut till Kurre! Tränade ju intervaller igår, rätt hårt så tänkte att vi ska rida ett lättare dressyrpass idag och mest fokusera på lösgjordheten! Kanske skrittar ner och doppar benen i vattnet också :)

Har ni gjort något kul den här veckan? :)

Kommentarer
Postat av: sannaa

Jag har solat och badat, inte så jätteroligt, men har inte kunnat göra mycket annat i denna värmen ! :D

2010-07-03 @ 19:47:51
URL: http://adversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0