Möller gästbloggar!

Hellu allihopa! Som Klara redan sagt så är Maja just nu i Falsterbo! Usch så avundsjuk jag är på henne och alla andra som är där! Jag vill också vara där nu, Maja har berättat allt hon köpt och herregud så avundsjuk man blir! Jag ska inte säga vad hon köpt, för jag antar att hon vill berätta själv! :)

Jag kan iallafall berätta vem jag är! Jag heter Isabella Möller och jag fyller 16 år i september! Jag har en egen c-ponny , som jag tävlat upp till medelsvår B i hoppning! Just nu har han precis varit sjuk så jag rider inte honom för tillfället! Därimot tränar och tävlar jag två andra ponnyer åt Börjedalsgård! Ni kan följa mig på min egna blogg! www.domkallarmigbella.blogg.se Det kanske är någon som hört talas om mig förut? Jag lärde känna Maja genom bilddagboken faktiskt! Vi pratade massor på internet och tillslut träffades vi på en tävling i Heby! Jag vill tacka bilddagboken otroooooooooooligt haha! Skulle jag inte haft bilddagboken så vet jag inte hur mitt liv skulle sett ut just nu! Jag skulle kanske missat alla underbara och roliga stunder med Maja liksom... :o

Jag tänkte iallafall höra om det är några av Majas underbara läsare som varit i Falsterbo och hittat några fynd? Kommentera och berätta vad ni köpt!




Ska också hälsa från Maja att hon just tittat på fotbollen! Ryttarna hade tyvärr förlorat, men Jacob LingVannerus från ponnyakuten hade gjort ett mål! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag köpte bara ett träns, för 499kr! :)

2010-07-10 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0