Senaste träningarna

Har missat att uppdatera om mina senaste träningar, då det faktiskt hänt en del.

Har dressyrtränat för Elin ett par gånger och varenda gång kommer vi fram till nya saker, ökar kraven lite och får honom att slappna av och jobba fortare och fortare. Elin är helt kär i honom, pratar jämt om hur fin trav och galopp han har och hur härlig han är! :D

Har tränat på samma saker när jag ridit själv, trots att jag inte är lika nogrann och motiverad som när Elin är med går det fortare och fortare att få honom lösgjord! Jag märkte av det när jag tränade med Hannah också, han söker stöd på bettet och jobbar rundare med hela kroppen, jobbar mer med bakbenen och hela ryggen.

Underbart när saker börjar lostna!

Sitsen och handen börjar komma lite också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0