The world better prepare, for when I'm a...



Nu har jag bl.a. en lite rolig plan för att tjäna lite extra pengar. Och vad ska jag göra för dessa? Jo de ska så småningom läggas på en till häst! Siktet är att när Kurre och jag haft roligt ett tag och jag lärt mig en massa av honom ska vi väl i framtiden titta på en yngre häst hoppas jag. Har siktat inställt på flera...

En annan sak jag skulle vilja göra är att köpa hem lite hästar för tillridning. Vet några ruskigt fina ponnyer som jag med hjälp av ett par kompisar skulle vilja fixa till, tävla lite och sen sälja till ett bättre hem. Gud så härligt det skulle vara!

Vad har ni för framtidsdrömmar? :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Dina drömmar :')

2010-07-15 @ 12:33:43
URL: http://domkallarmigbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0