Fler kategorier!

La till kategorierna "träningstips" och "skötsel" och tog bort "hästhållning", det vart lite rörigt.

Nu ger jag er en enkel guide till hur ni hittar på min blogg med hjälp av kategorierna! :)

Bettguide: Har här lagt upp en serie inlägg om olika bett och dess inverkan, samt mina egna erfarenheter av dem. Kommer fortsätta lägga upp där när jag hittar något intressant.

Frågor till er!: Olika frågor jag ställt till mina läsare genom min tid som bloggare. Ni får gärna titta in och svara på de gamla, ibland händer det att någon av er tar upp en så intressant åsikt att jag bestämmer mig för att ta upp ämnet igen i ett nytt inlägg :)

Hantering: Är några råd som rör lite mer NH/Horsemanship. Det kan vara allt från mina åsikter om olika teorier till några tips på utrustning eller tips på övningar man kan göra för att bygga upp förtroende mellan häst och ryttare.

Ryttarens "fritid": Tar upp allt som händer utanför stallet, mitt liv annars så att säga :) Finns också tips på kläder och lalala... allt utanför som sagt.

Sekúr: Mer info om min fina häst, vilka foderstater vi haft, vad veterinären sagt etc. Vad som hänt och ska hända med min fina "lilla" Kurre :)

Till Salu: Grejer jag säljer över bloggen.

Träning: Berättar om alla Sekúrs och mina träningar / ridpass.

Tävling: Alla våra tävlingsresultat.

Videobloggar/filmer: De videobloggar och filmer jag lagt upp.

Ängaskog's Min-San: Det jag skrivit om världens underbaraste ponny, min förra ponny. Berättar om vad som händer honom nu!

Träningstips!: Lägger upp olika tips till hur man kan lägga upp sin träning, vad man bör tänka på samt olika övningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0