Mountain Horse - Bra jobbat!

Måste säga att Mountain Horses sommarkollektion är allt annat än fy och skam! Inte alls lika plastigt och tråkigt som jag brukar tycka att deras grejer kan vara. Tummen upp!

Deras jeansridbyxor tycker jag helt klart är de absolut snyggaste på marknaden! Sömdetaljerna är urcoola. Tävlingsskjortan är skitsnygg, om man vill tävla utan kavaj tycker jag man ska satsa på den blå, mycket snyggare än att rida i vitt. Men jag har den vita, funderar på att köpa den blå med...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej :)

Vart kan man köpa ridbyxerna och tävlingskjortan från Mountain Horse?

Och hur mycket kostar det ungefär ? :P



Kram Evelina

2010-06-24 @ 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0