Tävling: 0.95, 1.00m

Resultat:
95cm - 0/4 fel
1m - 8 fel

Utvärdering: 95cm, jätte bra runda och allt kändes bra förutom att jag släppte iväg honom så det blev för flackt mot sista hindret (såklart -.-).
1m, första tre hindrena var PERFEKTA. Okej det kändes inte helt 100%, men det kändes som att jag gjorde det bästa jag kunde. Mellan trean och fyran var det ett relaterat avstånd och där blev jag inte klar med halvhalten innan fyran och ja... Kom för nära, sluta rida för jag blev lite paff, trodde det var kört men han hoppade ändå, fick med sig halva hindret och jag låg på halsen x) Haha lyckades resa mig, men hänge resten av banan bara med på en stigbygel! Riktigt förvånad över att han tog resten felfritt, inklusive kombinationen. Kul att se att han kan ställa upp och bjuda på sig själv! Juste, de andra fyra felen kom från volten jag la efter fyran och försökte ta stigbygeln, men lyckades inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0