Fan heller.

Vädret suger ju. Ska jag gå hem i det här vädret? Gå? Nej tack! Tror jag övernattar här på galleriet, det är kallt men jag har chips så jag överlever. Usch. Adam du får komma hit om du vill träffa mig jag VÄGRAR gå ut! Buhu :(

Jag har verkligen ont i hela kroppen! Skulle kunna tro att jag har feber, men så är det ju bara träningsvärk. Vilket jag kanske borde vara glad över? Jag hopptränade för Louise Haaga i tisdags, första gången och det var skitkul! Dags för att starta 1.10 snart jippiiiiee :D Han har ju gått grymt de senaste träningarna, fina hästen <3 Hindrena ligger på mellan 1.10 och 1.20 som den högsta oxern igår. De e naajs. Höjden känns ju inte på min fina pålle :)

Jag har varit negativ de senaste dagarna, fy på mig! Jag som alltid ska vara positiv och glad... Tror ni att jag är på väg ner i min årliga deprission som brukar komma med mörkret och kylan? Vi hoppas att det inte är så!

På lördag kommer min vackra, danska skönhet hit och hon fyller år, det ska vi fira och så är det massa saknade vänner jag måste ta en fika med! Ooojojoj, sen ska man plugga och grejer... herregud! Vi hörs hörni, peace <3

Love U Ditte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0