Feber.....

Jo i fredags vaknade jag med 39 grader! Från ingenstans, och jag känner mig inte sjuk förutom det :( Eller jo, jag låg ju och skakade i tre timmar under natten torsdag - fredag på grund av feberfrossa, plus att jag inte ens kan bråka med min bror utan att känna att jag ska svimma haha... härligt! Och jag som skulle göra så mycket, hatar att vara sjuk!

Ligger nu och glor på valdebatter, läser och koller på E! Nice alltså, snacka om att man inte har nåt att göra (Y) Kan i alla fall drömma lite om att resa utomlands, oh va skönt! Ni som har häst fattar väl hur otroligt mycket man kan uppskatta en vecka borta utan press och krav. Men hur otroligt svårt det är att hitta tid och pengar till att komma bort!

Men skulle jag ha det, då skulle jag satsa på dessa resor:
Två veckor till att återse kära Los Angeles, my dreamtown <3
En weekend-trip till Paris
Weekend-trip till London!
En rundresa i Skottland, typ först vara på den fina landsbygden och småbyarna och avsluta resan i Edinburgh!
Två veckor i Thailand eller Malaysia.
Solsemester på Canarieöarna eller var man nu hittar sol under vinterhalvåret!

Kreta med klassen, åh skicka mig utomlands igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0