Men lägg av!


Ja jag är fortfarande sjuk. Min hjärna är helt trög av ipren, jag vet knappt vad jag skriver... Snart är det dags för valvaka så jag måste rycka upp mig!

Tänker inte skriva mycket om politik här, gillar egentligen inte att verkligen ta ett parti nu utan tycker att alla har bra och dåliga åsikter trots att jag håller med vissa partier mer. Men det kommer bara bli en massa jobbiga diskussioner och lalala... Yes politik är roligt men jobbigt! Och alla mina kompisar är überaktiva yeeey! Gillar att jag stod på Stora Torget under kulturnatten här i Uppsala och tänkte "Vad fan har jag för kompisar egentligen?" när de stod och skrålade för full hals i moderaternas valstuga... hmm...

Vill skicka lite kärlek till min pojkvän, har varit lite tråkig mot honom de senaste dagarna när jag varit sjuk. Min hjärna funkar ju verkligen inte som den ska... Men han är grym och muntrar upp mig, saknar honom!

Tänkte skaka av mig sjukdomen genom att fixa mig och låtsas vara frisk, skippa "soffliggar outfiten" en stund. Haha liten makeover yey! Ska ut i trädgården och äta grönsaker så mår jag säkert bättre snart :) Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0