My life goes on!

Tänkte uppdatera lite, vad jag gjort nu under bloggtorkan. Och ja jag kommer fortsätta säga bloggtorka trots att mitt uppdateringssug är på topp...

Jag har börjat gymnasiet, Naturvetarlinjen English Plus på Rosendalsgymnasiet i Uppsala. Jag trivs asbra i skolan, mitt schema är helt acceptabelt och jag älskar min klass. Inte alla kanske, men jag har träffat folk jag verkligen gillar och de är så grymma att jag ser fram emot skolan varje dag!

Jag har kommit igång med träningen efter lymfangiten, vi har börjat hoppträna på vanligt tredelat nu i stället för kombinationsbett och det går asbra! Han var liite stark första gången, men det blev bättre såfort jag började slappna av och nu är kontakten mycket bättre. Jag har tränat för Hannah och också min nya tränare Mia. Jag ska träna för Hannah jämna veckor, udda veckor ska jag åka till Jällaskolan och rida varannan gång för Mia och varannan gång för Louise Haaga. Träningen för Mia gick jätte bra! Tror att jag kommer utvecklas mycket i höst. Louise har också gett en läxa till nästa gång att skriva ner min terminsplanering, kan posta den här sen med.

Har träffat och lärt känna många fina människor de senaste veckorna, mitt liv äger nu vill jag bara få igång tävlingarna! Ha det så himla grymt alla, hoppas att ni kan slänga in lite kommentarer om vad ni tycker om allt mellan himmel och jord och mig, samt vad ni vill läsa om :) Älskar era kommentarer! Puuss

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Just nu pågår en tävling om elastiska benlindor på min blogg som avgörs på måndagkväll. Var jättegärna med! För mer info, läs här; http://summerbreeeze.blogg.se/2010/august/tavling-var-med-och-tavla-om-ett-par-benlind.html



Mvh Therese

2010-09-03 @ 21:49:25
URL: http://summerbreeeze.blogg.se/
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!

Vi har även en ny kategori på bloggen!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-04 @ 18:27:12
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Frida

JAG GILLAR BARA ATT DU BÖRJAT BLOGGA IGEN



KOLLA JAG BLEV INSPIRERAD OCH BLOGGAR JAG MED. CAPS HAR ÅTERIGEN FASTNAT. SORRY <3

2010-09-11 @ 10:29:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0