Oj, är det så jag framstår?

Fick nyss en kommentar om mitt inlägg om självkänsla där det stod att jag fick det att se ut som att självkänsla handlar om att känna sig bäst på allt och så. Personen hävdar att det inte var mot mig personligen men av någon anledning känns det faktiskt så. För nu när jag läste igenom inlägget igen tycker jag att jag skrev att man ska älska och ta hand om sig själv eftersom man är sin egen bästa vän, att det är den relationen man måste jobba på mest. Och så har jag skrivit att livet är för kort för att slänga bort tid på att oroa sig och vara ledsen.

Vad tyckte ni om det inlägget? Verkar jag tycka att man måste vara bäst hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej verkligen inte, personen som skrev det har uppenbarligen dåliga, uhm, reading comprehension skills.

2010-09-24 @ 20:55:19
Postat av: Liz

nej, nej! Man BÖR vara sin egen bästa vän! Gillade det inlägget jättemycket! :)

2010-09-25 @ 19:03:04
URL: http://lillagoajag.blogg.se/
Postat av: agnes

screw jantelagen !

ÄLSKA SIG SJÄLV !!!!

2010-09-27 @ 08:59:01
URL: http://whereslaura.blogg.se/dotarayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0