Åker nu för att besöka Killen med stort K!

Mamma och jag åker till Kurrilur (ett till smeknamn?!) och ska promenixa i 15 minuter nu samt försöka hinna borsta ordentligt.
Ikväll är det clinic på Akka med Linda Heed! Ska bli stört kul att se, trots att jag kommer hoppa på stället av längtan att få vara med... Vilket jag skulle ha varit buhu :( så är det i den här sporten!
Annars ska jag försöka göra detta den här veckan:
- Duscha Kurre
- Raka honom
- Städa mitt skåp och mina hyllor
- Putsa ALLT i läder!
- Tvätta allt
- Städa ut mitt rum och MÅLA
- Shoppaa
- Ha middag med klassen
- Klippa Kurres man
- Flytta in i mitt rum igen
- Skriva en 10-sidors uppsats om Marie Curie och plugga till fysikprov!
Är jag överambitiös..?
Bilden gjordes av BeOne på bilddagboken, vet inte vad hon heter nu :) Jättetack till alla som gjort dessa bilder till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hela eran klass äta middag tillsammans? Gud vad mysigt!

2011-04-18 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0