Är det söndag idag?

Joo... det är det väl? Nu känner jag mig mycket bättre! Mamma är ute och går med Kurrie nu, så jag åker ut på eftermiddagen och gör det jag med, ska försöka hinna med en ordentlig rykt samt se till att putsa något!
Ska städa lite här hemma också, mitt rum ska målas om nu i veckan tänker jag mig. Kan slänga upp bilder på det.
Sedan är det dags för plugg, plugg och plugg! Hur låter det liksom? Sjuk på lov med massa plugg... Gaah!
Gissa vad som hände imorse då? Det var massa myror på golvet i källaren där jag sover! ÄCKLIGT! Jag sover inte där ikväll kan jag ju lova...
Bild från bilddagboktiden :D vet inte vad hon som gjorde den heter där nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0