Det här är mina åsikter om ridmode!


Till vardags vill jag gärna slänga på mig ett par chinosaktiga ridbyxor, ett par i jeans från Martha Ridewear ska snart införskaffas! Då vill jag att det ska vara stilrent, jordnära (rätt så iaf) och rätt likt en vardaglig snygg stil!
Till träning och tävling vill jag ha sportigare tryck, material och design. Som träningskläder alltså! Gärna funktionsmaterial, klara färger mer då sällan övermatchat. Skulle sällan rida med allt grönt eller rosa, men kanske blått + rosa eller svart + grönt och liknande.
Hur tänker ni i "ridmode"? Brukar ni bry er? :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

just nu håller jag mig till mörkblått, brunt, grönt och grått eftersom hästen jag rider är en fux och vissa färger inte passar så bra på henne, men så fort jag kan börja rida Nellie, som är skimmel, kommer jag använda så mycket olika färger som jag kan, speciellt rött för det tycker jag att hon kommer passa perfekt i :)

Så just nu har jag en mörkblå kavaj men när jag börjar tävla Nellie ska jag köpa en röd ^^

2011-04-27 @ 18:25:20
URL: http://frokenhadin.blogspot.com
Postat av: Carolina

Tjena den dära adidas tröjan gul å rosa vars finns den att köpa ?=)

2011-08-11 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0