Otroligt bra kommentarer

Det finns en tjej som ofta kommenterar mina inlägg med så smarta och bra kommentarer, som på den om att planera sin tid. Det är dottern till en gammal tränare till mig, och jag vet att båda de två vet vad de snackar om så det är alltid lika kul att läsa hennes kommentarer! Så håll utkik efter Mimmi o kommentarsfälten ;)
Och Mimmi, jag kollar in på din blogg och vill svara på kommentarerna men det går inte! Går inte att kommentera om man inte har något google-konto eller så verkar det som, eller så är det bara jag som är oteknisk som satan... Hehe :) Tack så jätte mycket för kommentarerna i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad kul att du uppskattar det :D

får ringa mitt tekniska geni till kompis och kolla varför det inte går att kommentera;)

2011-04-26 @ 12:31:33
Postat av: Caroline

Fin blogg :)

2011-04-26 @ 14:19:37
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0