Sekúr 1/4 - 11

Nej allt gick skit. Han bara bråkade och bråkade och jag känner verkligen för att sluta nu.... Är så himla nära på att ge upp eftersom vi aldrig löser markarbetet och han har börjat stanna nu dessutom.
Det är samma scenario som förra året, när jag var en vecka ifrån att den nya köparen skulle hämta honom. Nu känner jag att vi är där igen. Kommer aldrig komma dit jag vill. Och nu när han börjat krångla på 1.10 kanske vi måste gå ner i klassen... Orkar inte.
Stannar hemma från skolan idag, kan inte gå dit med helt rödgråtna ögon...

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, april april :D

2011-04-01 @ 12:55:54
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: nattis

Jo, jag vet att de här var ett april skämt men jag har en fråga om det, va du påväg att sälja kurre förut? eller va de också ett april skämt?

om du va de, kan du inte berätta lite mer om de?

2011-04-04 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0