sup?

Idag har varit chillerill. Efter att skolan slutade tog jag en chokladboll med min speciella vän HeddoPeddo och lite snack i solen! Hon följde med mig hem och hjälpte till med allt i stallet, mockning, foder, intag och 10-minuters promenad med Kurre. Mamma gick 10 minuter imorse också.
Han är så snäll! Bland de snällaste hästar jag träffat. Man blir så glad när han glatt lunkar på bredvid en med spetsade öron och en urgo attityd! Bebis <3
Nu ska jag sova, kanske upp rätt tidigt imorgon o promenera igen och sedan ska jag kolla på Hedda när hon har sitt KM i Fyrishov! Min kära vän hoppar trampolin serni och jag har aldrig sett henne live förut :D ska bli spännande! Ni som bor i Uppsala kan säkert titta förbi ifall ni är intresserade ;)
Whoooh flying Hedda!

Kommentarer
Postat av: HeddoPeddo

hahah övningen som jag gör på bilden heter faktiskt flying! :D

2011-04-16 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0