Svar på kommentarer:

Liz om Hingstar:
JJ Ray Ban<3

Svar: Jo där har vi en riktig godbit ;)
14 April, 10:04

Bellaaaa om Hingstar:
MAJA, jag får panik.... jag hittar inte dig på facebook och det går inte att smsa till dig heller? Har du ny mobil? Puuuuuss, saknar dig!
Svar: Bella! Jag har inge batteri på mobilen och inga pengar heller... min laddare är borta :O Ska försöka fixa snaaart! Varför hittar inte jag dig på facebook heller? Du är borta :O Oooh well saknar dig superdupermycket och vi MÅSTE träffas snart! Puuss
14 April, 09:47

Cecilia Bergåkra om Hingstar:
Hej! Kommer du ihåg mig? Du var hos oss på Bergåkra! har skickat vänförfrågan till dig på bdb!<3 ha det bra
Svar: Självklart kommer jag ihåg dig Cissi! Grymmaste tjejen ju :D Kul att du kommer ihåg mig med, jag går in och accepterar på en gång! Hälsa mamma, syrrorna och alla era fina hästar och ge en extra puss till dina fina ponnysar :) Detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0