Ute på landet

Är just nu hos min farmor och farfar för att fira påsk med familjen! Och väl här börjar jag få massa idéer...
De bor på en liten gård där de har får och höns, de brukar tjata på mig att ta hit hästen på sommaren men det är en del jobb med hagarna innan jag kan göra det samt så jobbar jag och tränar hela sommaren. Men jag har ju inte bokat upp mig för nästa sommar än, så tänkte att jag kan åka hit och jobba med hagarna i sommar så kan jag ta hit Kurre nästa år! Vad jag också kan göra är att ta hit ett par kompisar. Pratade om det med pappa och nämnde att det i så fall blir sjuukt billigt att ta hit hästen och då kanske jag skulle kunna ta med mig en till häst för tillridning över sommaren... han verkade tycka att det kunde vara en bra idé! ;)
Ojojoj... drömma kan man väl i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0