Va bara nöjd

Nu skriver jag det en gång för alla. VARFÖR gå runt och nojja. Det gäller alla, både tjejer och killar.
Jag säger såhär: Jag äter för att jag tycker att det är gott. Jag tränar när jag tycker att det är kul.
Alltså, jag är inte supersmal och är inte "välsvarvad". Jag äter glass mitt i veckan om jag vill, och när jag tränar srävar jag efter att må bra och inte se snygg ut. Om jag får tvättbräda, lovely! Vill inte bli tagen för en tjej som bara är smal, utan en som tar kontroll över sig själv och är en stark person :)
Haha bara sjukt bra, Ben & Jerry mitt i veckan!

Kommentarer
Postat av: Liz

Var fan är gilla-knappen när man behöver den?

2011-04-27 @ 10:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0