20/8 - 2011

Tjenixen,
jag har varit på jobbet idag, var bara i stallet en snabbis på morgonen för att ge Kurre butta. Jag har smetat på knallrött nagellack nu och väntar på att det ska torka så jag tar igen lite på bloglovin så länge! Ska åka och fira min kompis Alba idag, så ska vara lite fancy :D ni får se bilder sen, ska bland annat träffa Klara där.

Alltså mitt långa, fina, blonda hår... Jag måste klippa det!! Det har blivit så sjuuukt slitet sen Mallis, saltvatten och sol varje dag var inte bra för det. Jag försöker att snåla med tvättarna, kleta i FET inpackning och ha i min magiska hair repair men det är lönlöst. :(

Kommentarer
Postat av: Klara

Weeei :D

2011-08-20 @ 23:59:26
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0