Skolstart


Två par nya skor på min hylla. Eller nya och nya, köpte dem för en månad sen haha. Det undre paret, från Din Sko, bar jag i skolan idag medan det övre paret från Bianco fick hänga med på middag med mina klasskamrater ikväll!

Vi har en ny lärare, annars är allt som vanligt. Men vet ni vad? Även fast alla säger att tvåan blir jättejobbig så är jag taggad! Jag går in med en helt ny attityd i år, tänker satsa och fokusera detta året och eftersom jag är motiverad av det så känns det bättre. Alla ni där ute, testa detta. Sett ett stort leende på ert ansikte och tänk att det blir rätt kul att lära sig nya grejer (även om ni inte egentligen tycker det). Det känns så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

nej nej Majsan, tvåan är mindre jobbig än ettan och trean är lättast ;) eller ja, iaf för mig som gick teknik. Man har liksom hittat tekniken för hur man ska studera och planera in stallet, kompisar osv. Hoppas allt går bra :)

2011-08-23 @ 18:24:54
URL: http://frokenhadin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0