1/1 - 2011

Nytt år, känns inte som att det blir så stor skillnad utan jag fortsättar att jobba och hålla mig till planen! Ledsen att jag inte uppdaterat de senaste dagarna, min barndomsbästis var här från Stockholm och det händer så sällan, var tvungen att ta hand om henne!

Mamma tog hand om Kurre idag, jättesnällt av henne så jag har kunnat fokusare på film och att rensa i mitt rum. Dags att ta ut möblerna och måla om! Ska visa er resultatet sen :)

Nu sätter vi igång Kurre på allvar och börjar träna kondition, styrka och smidighet inför den kommande säsongen! Lurbo har med ett Div 1 lag i hoppning som vi planerar att vara med i ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

söt häst och fin blogg:)

2011-01-04 @ 16:48:33
URL: http://hannnakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0