Videobloggar


Kommentarer
Postat av: Anonym

STRIPPA. <3

2011-01-20 @ 18:06:49
Postat av: Hanna

jag tycker du ska göra en videoblogg om dina drömmar.

Inte bara jag vill bli känd stor osv utan vad du vill göra med ditt liv. Varför och hur du ska göra för att komma dit.

don't dream your life, live your dreams.

Det är mitt motto och jag vill gärna höra andras drömmar och vad dom har för önskningar när dom växer upp:)

2011-01-20 @ 22:58:58
URL: http://amicisemper.blogg.se/
Postat av: emelie

videoblogg om vad sekur kan, och kanske inte kan haha ! Asså i stallet, om du tränar sådant? Som att stå still i gången, utan hjälpmedel osv. Stå still i boxen utan att gå ut. sådant (: eller om du tränar annat, som kanske blir lite failat, och kul men ändå lärorikt !

2011-01-21 @ 15:14:40
Postat av: jossan

Hur bra koll har du på de olika hästsporterna?



Gå in på min blogg och var med och tävla, och se om just du är bäst när det gäller de olika sporterna ;)



Klicka på länken för att komma till tävlingen:

http://josefineelovsson.blogg.se/2011/january/vad-ar-vad.html

2011-01-21 @ 19:11:51
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Malin Erika Karlsson

förslag: haha det kommer bli massa nu men xD



* Intervjua 1 kompis.

* Runt visning hemma hos dig.

* Video då du visar ungefär vad sekur kan i dressyr.

* Samma sak fast hoppning.

* "En dag i mitt liv" video.

* Filmer när du rider.

* Film då du lastar/tränar från marken.

* Film på när du knoppar.

* "mitt bästa tips i stallet" film.

* Samma fast mitt bästa tips när man, lagar mat, borstar, förbereder sig inför tävling, fotar, filmar, videbloggar, hoppar, rider dressyr, lastar.



Nu har du en liten lista med grejer, några var dina förslag men många var iaf andra :) Hoppas du tycker någon idé va lite bra iaf ;) (a)



Kram Malin. :)

2011-01-21 @ 20:02:30
URL: http://malinochroze.blogg.se/
Postat av: Osten

När du äter ost!!!!

2011-01-29 @ 18:26:21
Postat av: Anonym

kan du inte göra en film där du ylar som en varg? eller dansar som en snigel? eller testar om dörrar är öppna när du rör dig som en orm?



fett coola ideer. BAM

2011-01-29 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0