14/7 - 2011

Så, dags att dra till jobbet! Igår fick Kurre vila, så jag hann se en film med min lillebror på kvällen :) Sällan jag kommer hinna det med både häst och jobb!

Idag kommer min fina vän Hedda och lunchar med mig på jobbet. Och efter jobbet ska jag skynda mig till stallet så fort jag kan för att rida min fina häst, blir nog en uteritt idag eller lite markarbete på hoppbanan! Min familj åker till Dalarna ikväll så jag måste åka ut tiiidigt på fredag morgon för att göra allt. Hmm... morgontrötta Maja ser inte riktigt fram emot det, men efter jobbet ska jag nämligen äta middag med Hedda och Felicia innan vi går och ser Harry Potter 7 del 2! Usch, jag vill inte se den...
Haha, Det kommer komma fler superduperseriösa bilder i framtiden...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härlig blogg:D

2011-07-14 @ 12:38:46
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0