5/7-2011: Igång!!!

Skojar ni eller? Nu har det gått flera månader men idag får jag äntligen hoppa! Ska bara köra på några upphöjda bommar, men vafan. Det är ju ändå grejen att all denna väntan är över. Nu är det bara att försiktigt bygga upp honom och successivt öka belastningen och få upp kondition och så. Han är ju fullblod, så konditionen är nog inte så svår att få upp igen men muskler och tålighet måste vi jobba på.

Detta är galet roligt. Jag är nu taggad som aldrig förr, så snart jag kännt hur han känns ska jag anmäla till den första tävlingen! Jag menar, vi behöver knappast träna för att jag ska kunna styra runt honom i en clear round om nån månad...

Nu ska jag ta mig f*n tillbaka hit in på bloggen igen. Några kanske fortfarande är med mig? En ordentlig uppryckning är på g!

Kommentarer
Postat av: elise

Vad roligt att höra att ni snart är back on track igen! :D

2011-07-05 @ 13:25:02
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0