Gissa vad??

Idag fick jag med min bror till stallet! Efter mycket tjat ;)

Han hjälpte mig med fodring, att byta vatten, göra foder, hämta tvätt, borsta... och han fick även sitta på Kurre! Fick skritta runt anläggningen, testa att styra lite, göra halt, rygga och lägga nån volt utan min hjälp.

Och vad hände sen? JO, han sa "tror du att jag skulle kunna börja med detta? jag tycker ändå inte att hockey är så roligt längre och det här var fett kul!". Att han även själv bad mig låta honom skritta av Kurre var ju skitkul ;) Han sa också att det var skitkul hela dagen och att han var glad att jag fick med honom! Och så frågade han om han fick följa med nästa gång, aaaah glad tjej här! Fan vad min bror är bra <3 (bild kommer)
Min hästs kantiga hals <3

Kommentarer
Postat av: Heddz0r

ååååååh ja! Hihi shit vad roligt! :D

2011-07-13 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0