Hästfri dag

Jo tack, det var rätt skönt idag! Igår körde jag lite markarbete med upphöjda travbommar, studs och två stycken räcken på haha... 20-30 cm. Han skötte sig! Trots att han tog alla hinder som om de var 80cm typ, hehe taxerade mot ett 20cm hinder. Typ en upphöjd bom. Jag tyckte att han kändes aningen oren i början och så otroligt stel, men det blev bättre efter ett tag in i passet. Som tur är så sa mamma att han kändes toppen idag! Han har sina bra och dåliga dagar som alla andra.

Så idag har jag lekt med min barndomsvän Frida, som i stort sätt varit som en syster för mig sen jag föddes. Vi har ätit lunch, hon har hjälpt mig på jobbet, vi har färgat hår och sett på film! Så himla mysigt, as always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0