Lunchfodring

Ska åka ut och lunchfodra nu. Och sedan ska jag pyssla med Kurre, tror att jag låter honom vila och istället tar ut honom på en låång promenad! Låter honom beta lite och så kan jag passa på att plocka smultron :)

Jag ska också hinna tvätta hans krubba. Det samlas så himla lätt flugor där när man inte tvättar den ordentligt... Usch! Känns som att de ska sprida massa äckliga bakterier. 

Jag är så sjukt avundsjuk på de som är i Falsterbo eller har varit där. Jag vill också!! Gud vad jag ångrar att jag inte bokade nånstans att bo i tid...

Kommentarer
Postat av: elise

sv; ja hon är därifrån, men ägaren heter Inga-Lill Åhlstedt :)

2011-07-09 @ 21:26:31
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0