Maja Jonson, privat tränare

Hmm klingar det bra i öronen? Ni ser, jag har just nu skaffat mig en liten elev som är mitt nya projekt :D Denna elev har hittills fått tre stycken lektioner, med fokus på balans och kontroll.

Vem kan denna elev vara? *trumvirvel* Min lillebror! Hej o tjena, vi har fått låna ridskoleponnyn Ramona som är gudasnäll och idag ska vi ut igen för hans sista lektion på en vecka då han ska bort med sina kompisar. Men vi tar upp det igen, vill verkligen lära honom så mycket som möjligt innan hösten kommer och vi måste komma på en annan lösning än att låna Ramona.
Mitt sätt att hålla kvar vid ponnyerna blir att låta min lillebror köra tränandet och tävlandet, skaffar han en stor d-ponny ska jag väl allt kunna rida ut och dressyra lite på den ;) Min-San, snyggponnyn på bilden by the way.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag började också ha träningar när jag var yngre, det gör mycket för ens egen ridning också samtidigt som man hjälper någon annan :)

2011-07-24 @ 11:30:05
URL: http://frokenhadin.blogspot.com
Postat av: stallviggeby - emelie

Hette inte hästen Pollux lottade ut ett år Min-San ? :D

2011-07-25 @ 17:16:35
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0