Sekúr 17/7 - 2011

Idag hade jag planerat markarbete med lätt upphöjda travbommar och två stycken hinder på 40 cm som han bara lugnt skulle få rulla över, men av någon anledning så var han otroligt seg idag. Det kan bero på att han inte hade fått mat då han brukade, kan ha berott på värme eller en dålig dag... Men jag kommer känna igenom honom noga de här dagarna som kommer så han inte är seg för att han har ont.

När han är så seg är han OMÖJLIG att rida, speciellt eftersom jag inte hade något som kunde hjälpa mig (spö, sporrar) och jag ville inte sitta och banka och tjata. Så jag lät honom gå i öppen form, bara springa och ta sig över bommarna utan större krav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0