Svar på kommentar:

Astrid om Sommarplaner:
Hej Maja!:)
Du skrev tidigare "vi ska nog se till att han håller på tävlingsbanorna ett tag till" eller något liknande, jag har inte kunnat följa dig så pass som jag velat, men kan du dra en snabbis över vad som hänt och hur framtiden ser ut för er?:)
Saknar ridskoletiden med alla jag red med på lrk! Mycket man saknar då man flyttar så långt som jag gjorde!:)
Kram på dig!
Svar: Hej Astrid! :D Jo så här är det, han började kännas annorlunda i våras och började tillslut att stoppa. Vi kollade upp honom och det visade sig att han hade kotledsinflammation på båda frambenen. Nu efter cirka 8 veckors skritt och ytterligare 4 veckors lätt ridning för jag börja bygga upp honom med hoppning igen. Han kommer kunna tävla, och kanske medelsvår hoppning ifall vi rider honom rätt, men han börjar ju bli äldr (han är 15 nu) så han kommer ju inte kunna tävla hur högt som helst och inte hur länge som helst... Planen är att bygga upp honom försiktigt nu, tävla ett par clear rounder innan sommaren är slut och sedan rida 1.10 det här året! :)

Jag saknar det med! Sjukt mycket kul grejer vi gjorde då :D

Kram och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0