Njut, ni som kan

Det finns inget jag längtar mer efter nu, än att sätta mig på Kurre och ta en ordentlig långtur ute. Jag har aldrig, aldrig hittat något som får mig att må bättre!
Att känna hästen lunka på under dig, samtidigt som du kan tänka på allt mellan himmel och jord. Du behöver inte bevisa något för någon, du behöver inte säga något utan du kan bara slappna av. Och sen när man tar en frisk galopp i skogen, känner alla hästens muskler under sig och vinden i håret... Känner att hästens ben och muskler är en förlängning av dig själv... Det är nog höjden av lycka och tillfredsställelse!
Känner att det är dags att knäppa lite kort, det är verkligen slut i mina mappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0