Vad är det för dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag :D
Igår var jag på stan med min favorit Hedda, vi kollade på lite fina saker som jag ska visa upp snart! Sen gick vi med min familj på Pirates 4. Jag tycker att den var asbra! Är ett stort fan, älskar alla filmerna och denna var ett gott tillskott till serien tycker jag. Lite fresh sådär.
På kvällen var det fest för att fira min barndomsvän Cajsa som fyllde 17 år igår!
Cajsa, jag och Tova vårat första år. Vi har varit vänner sedan dess!

Nu imorse blev jag väckt med jordgubbstårta på sängen! Helt underbart. En present ska jag visa er, kan säga att jag är såhäääääääääär glad!! Äntligen slipper jag rida runt i min tre år gamla hjälm som är på gränsen till för liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0