Svar

Liz om Om det skulle varit på mitt sätt...:
Har du tillåtelse av ägarna att skriva detta? Kan väldigt lätt uppfattas som negativ "kritik", bättre att prata med ägarna direkt istället!
Svar: Nej det har jag inte, och du har ju helt rätt i det! Lite dumt av mig att inte skriva det men han rids ju knappt alls just nu och står på lösdrift sedan länge. Det är liksom inget de gör fel, det är bara att de inte prioriterar likadant som jag gör :) Hästen mår ju bra så att säga! Skulle de bli intresserade av att rida och tävla honom mer så skulle de säkert göra samma sak som jag :)

Men som sagt du har rätt, dock spelar det ingen roll ifall jag pratar med hans ägare för hon har inte den tiden att göra de sakerna. Det var mer en grej som jag kom att tänka på, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0