Svar på kommentarer:

Nellie om Lord Sandro 25/4 - 2011: Dressyr för Jeanna!:
Jo jag är 16 år och ska kolla på häst, jag är inte jätteintresserad av att tävla, så sånt tänker jag inte på. Men jag vet fortfarande inte om jag ska ha en ponny eller stor häst. 
Jag har lite svårt för häst så helst en ponny men jag vet inte, sen ska jag ha en C- eller D-ponny? 
jag är typ 166 lång, vad tycker du? din blogg äger så mycket!!! 
skulle verkligen uppskatta ditt svar :D
Svar: Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att du ska köpa en storhäst! Jag vet att det känns tråkigt, för det känns mycket roligare och mysigare med ponny men du kan ju ändå bara tävla den i två år till och det kanske tar ett tag innan ni är igång :/
Jag tycker att du ska kolla på en vändbar storhäst, runt 160-165 hög med lite temperament! Blir nästan som en stor ponny ;) Dessutom lär man sig mer av storhästar, de kräver oftast mer ridning än ponnyer!
Och jag kan säga att jag saknar Min-San och ponnytiden, varje dag. Men jag ångrar mig inte en sekund att jag köpte Kurre! Jag älskar honom minst lika mycket och det är skönt att veta att jag inte har bråttom och att åren med honom inte har någon gräns :)
Tack så jättemycket! Och lycka till, i slutändan så måste du bara känna att du gör det du själv vill :)
Skulle aldrig byta ut min gigantiska åsna, även om Min-San var min drömprins!

Kommentarer
Postat av: nellie

Tack, men fortfarande så att jag inte är intresserad av att tävla :) elller var jag vet:)

tack för ditt svar i alla fall :D

2011-04-27 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0